Önska önska önska


Idag önskar jag bara att jag slapp vara förkyld och risig. Vill börja använda skorna som kom med posten från Göteborg i veckan och orka klä på mig nåt annat än mjukisbyxor. När jag ändå håller på så kan ju nämnas att jag önskar våren också, men vem gör inte det. Det är ju varmare här i London än i Sverige men ändå så himla kallt och grått och blåsigt.
Ett knallrosa nagellack kanske skulle pigga upp? Matchat med knallrosa läppstift? Ja så får det bli.

Alltså önskar jag mig:

Att bli frisk och få aptit för rosa pinup donuts.

Vår i form av blommande körsbärsträd.

Knallrosa nagellack från Essie.
Rosa läppstift från Smashbox.
Har ett ljusrosa från smashbox och det är supermjukt och härligt.


Kommentarer
Postat av: Hanaw

Åh! Jag vill också vara en pinup-donut!!!

Jag har ett jätterosa nagellack från Essie som heter Mod Squad, det är som gelé på naglarna, så himla fiint!

Smahsbox pillade jag på idag, är lipsticksen bra??

2010-02-12 @ 19:40:48
Postat av: Jenny

Mod squad alltså, måste jag kolla efter.



Smashbox kan vara det bästa lipsticket ever. Det är inte den allra mest täckande sorten men ändå tillräckligt för att kallas läppstift. Känns inte sådär jobbigt och stelt på läpparna. Supernajs är det! Luktar gott också. Terra vetja <3

2010-02-12 @ 20:05:57
URL: http://jennysonskelista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0