Sotade ögon

Tittade igenom lite gamla bilder igår och såg då att jag alltid sotade ögonen mycket mer förr i tiden när det var fest. Nu för tiden blir det mest ett rött läppstift som åker på. Men jag blev sugen på sotat igen och skulle gärna använda det här kittet från Benefit till det.

En liten ask med allt man behöver:
  • Pincett och ögonbrynsfärg för markerade ögonbryn
  • En ljus skugga för hela ögonlocket
  • En mörk att sudda med
  • En granitgrå att använda längs med franskanten
  • Kolsvart kajal
Till och med en liten instruktionsbok följer med.


Kommentarer
Postat av: Jennifer B

Go for it girl! När jag tänker tillbaka på den tiden kommer jag ihåg att jag gick ut med mammas gamla långkalsonger som linne- do you remember?, fy sjutton hahaha

2010-04-03 @ 23:23:33
URL: http://www.avenymamma.se
Postat av: Linda

... och det sotades inte lite heller!

2010-04-04 @ 12:10:52
URL: http://sextiotrekvadrat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0